Obavijest o radu Centra za socijalnu skrb Beli Manastir tijekom epidemije COVID-19
Uvažavajući trenutnu situaciju s Covid-19 bolesti te sukladno uputama Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike kao i ostalih nadležnih službi, rad s korisnicima u Centru za socijalnu skrb Beli Manastir organiziran je na sljedeći način:
Korisnici komunikaciju s Centrom koliko je moguće obavljaju putem telefona stručnih radnika navedenih na ulazu u Centar ili putem centrale na broj 031/705-155 ili elektronske pošte Centra na mail adresu: korisnik001@mdomsp.hr
-da svoj dolazak u Centar, kad god je moguće najave telefonskim putem te zatraže termin dolaska
Nakon što je korisniku određen termin prijema prije ulaza u prostorije Centra i neposrednog kontakta korisnika i stručnog radnika, korisnik je dužan:
- prije ulaska u ustanovu korisnik potpisuje izjavu da nije imao temperaturu ni respiratorne smetnje i da prema svojem saznanju nije bio u kontaktu sa osobom zaraženom Covid – 19 bolesti
- potpisati epidemiološku izjavu te zaokružiti razlog svog dolaska u Centar te ime nadležnog stručnog radnika kod koga je termin zakazan
- potpisanu izjavu vratiti zaštitaru te sačekati usmeni poziv zaštitara radi ulaska u zgradu
Prije ulaska u prostorije Centra korisnik je OBAVEZAN po uputama zaštitara:
- dopustiti zaštitaru mjerenje temperature i slijediti upute zaštitara
- dezinficirati ruke i obuću u dezo barijeri na podu
- za cijelo vrijeme boravka u zgradi pravilno koristiti masku za lice
- slijediti upute stručnog radnika na prijemnom uredu
- slijediti upute nadležnog stručnog radnika prilikom napuštanja prostorija Centra
- ukoliko korisnik kod sebe nema masku i nije ju u mogućnosti kupiti ni nabaviti, iznimno će dobiti istu na ulazu u ustanovu
- u prostorijama Centra obavezna je socijalana distanca
- korisnici svoj red čekaju na otvorenom i nakon provedenom postupka ne zadržavaju se u prostoru Centra
ORGANIZACIJA RADA NA PRIJEMNOM UREDU
stručni radnici na prijemnom uredu zaprimati će stranke sukladno pisanom rasporedu i to ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom u vremenu od 08,30 do 11,30 sati
ORGANIZACIJA TERMINA PRIJEMA KORISNIKA I RADA S KORISNICIMA
- nadležni stručni radnici će putem telefona odnosno e-maila odgovarati na upite korisnika te u suradnji s prijemnim uredom određivati termine za prijem korisnika.
- svoj dogovoreni termin korisnici čekaju na otvorenom te nakon potvrde od strane stručnog radnika da može primiti korisnika, korisnik po pozivu zaštitara ulazi u zgradu ustanove
- korisnici se primaju po prethodnom dogovoru na način da se primaju s razmakom između dva termina od najmanje 10 minuta za vrijeme kojeg je stručni radnik dužan prozračiti prostoriju i dezinficirati dodirne točke
- neposredan odlazak u obitelj korisnika obavlja u svim situacijama kad je to potrebno, a u skladu s pravilima struke uz korištenje zaštitne opreme.
Stručni radnici su dužni nakon završetka rada sa strankom u dogovoru sa prijemnim uredom, omogućiti svakoj stranci pojedinačan izlaz iz zgrade Centra i nastaviti sa daljnjim radom u zadanom vremenu rada sa korisnicima.
Molimo korisnike koji imaju respiratornu bolest i/ili povišenu tjelesnu temperaturu ili im je određena mjera izolacije ili samoizolacije da ne dolaze u prostorije ustanove.